Card image cap

E-learning Customer Experience nl

Academische opleiding

Organisator : UHasselt
BTA icone map E-learning

Customer Experience

In deze e-learningcursus gebracht door Professor Lieve Doucé van de Universiteit van Hasselt, leer je de basis van Customer Experience en de CX Design. 

Klanten maken het verschil. Als ze tevreden zijn, keren ze terug, zorgen ze voor meer werkplezier en brengen ze meer op. Ze bevelen je aan en zorgen ervoor dat er meer en andere klanten komen. Een goede kennis van de technieken van klantentevredenheid en klantgerichtheid is dus cruciaal. Wat betekent klantentevredenheid en wat is het verschil met klantgerichtheid? Hoe kunnen we werken aan klantgerichtheid en welke hefbomen kunnen we hiertoe hanteren?

Een echte ‘Customer Experience Design’ is dé manier om na te denken hoe je kunt werken aan een optimale klantenervaring en het leert je om de juiste acties vast te leggen, zodat je met de juiste prioriteiten het grote verschil kunt maken.

Welk topics komen aan bod ?

  • Klantgerichtheid
  • Customer experience
  • Customer experience management
  • Customer journey mapping
  • Design Thinking

 

Inschrijvingsvoorwaarden 

Deze e-learnings zijn voor iedereen toegankelijk.

 

Procedure:

  • Je schrijft je in hieronder met je BTA-login.
  • Ons secretariaat zal je toegang verlenen tot het e-learningplatform, je ontvangt hiervan een mail (binnen de 48u).
  • Je klikt op de link in de email en maakt je profiel aan voor het 360learning-platform
  • Je kan de e-learning starten en volgt de videofragmenten wanneer het jou past. Aaneensluitend of op verschillende dagen...

 

Deze e-learning is gratis voor CP200 werknemers en agentschappen die bezig zijn met het verkrijgen van het CERTA-label.

Als je aan geen van deze 2 criteria voldoet, kunnen we je toegang bieden tot alle e-learningcursussen die momenteel beschikbaar zijn (9 e-learnings momenteel beschikbaar) voor €599 exclusief BTW.

Neem voor meer informatie contact met ons op via info@bta-travel.be 

 

Aanmelden